Mενου
Το καλαθι σας

Πολιτική Επιστροφών

ΠΟΛΙΤΙΚΗ ΕΠΙΣΤΡΟΦΩΝ


Η Δ.ΔΗΜΗΤΡΑΚΟΠΟΥΛΟΣ Α.Ε. στηρίζοντας το Ηλεκτρονικό Εμπόριο σας δίνει τη δυνατότητα, μέσω της πληρότητας των περιγραφών των οποίων αναρτά στις σελίδες της, να απολαμβάνετε το προνόμιο της άμεσης επαφής με τα προϊόντα που διαθέτει από την οθόνη του υπολογιστή σας γρήγορα και εύκολα.
Θέλοντας να αναδείξουμε τα οφέλη της χρήσης του διαδικτύου στις καθημερινές μας αγορές κατωτέρω παραθέτουμε τους όρους και προϋποθέσεις επιστροφής ελαττωματικών ή μη προϊόντων.


ΙΔΙΑΙΤΕΡΑ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ - ΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΕΣ ΕΝΕΡΓΕΙΕΣ ΚΑΤΑ ΤΗΝ ΠΑΡΑΛΑΒΗ ΤΗΣ ΠΑΡΑΓΓΕΛΙΑΣ ΣΑΣ!

Κατά την παραλαβή της παραγγελίας σας θα πρέπει να γίνει σχολαστικός έλεγχος της κατάστασης του προϊόντος και της συσκευασίας του, ώστε να εντοπιστεί οποιοδήποτε πρόβλημα τυχόν δημιουργήθηκε κατά τη μεταφορά του προϊόντος προς εσάς. Σε περίπτωση που εντοπίσετε τυχόν πρόβλημα στη συσκευασία παρακαλούμε μην προχωρήσετε στην παραλαβή του προϊόντος, αλλά επικοινωνήστε άμεσα μαζί μας. 
Στην περίπτωση που διαπιστώσετε πρόβλημα συσκευασία, αμέσως μετά την παραλαβή, αυτό θα πρέπει να δηλωθεί άμεσα στο μεταφορέα χωρίς να ανοίξετε την συσκευασία. Παρακαλούμε να επικοινωνήσετε στην συνέχεια μαζί μας, γνωστοποιώντας μας τη δήλωσή σας στον μεταφορέα, προκειμένου να πραγματοποιηθεί ο έλεγχος για πιθανή ζημία κατά την παράδοση του προϊόντος, ώστε εν συνεχεία να μπορέσουμε να αξιολογήσουμε και προχωρήσουμε το αίτημα σας, για επιστροφή του προϊόντος. Διευκρινίζεται ότι σε μια τέτοια περίπτωση οι χρόνοι εκτίμησης της ύπαρξης ζημίας κατά τη μεταφορά επαφίονται στην επιφορτισμένη με την πραγματογνωμοσύνη συνεργαζόμενη μεταφορική εταιρεία που πραγματοποίησε την παράδοση

Α. Επιστροφές προϊόντων λόγω λάθους παράδοσης
Στην περίπτωση που το προϊόν που σας αποστείλαμε είναι διαφορετικό από αυτό που παραγγείλατε, μπορείτε να το επιστρέψετε εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του σε εσάς χωρίς χρέωση μεταφορικών. Η επιστροφή του προϊόντος, σε αυτήν την περίπτωση, μπορεί να γίνει μόνο εάν το προϊόν βρίσκεται στην αρχική του κατάσταση και με πλήρη αυθεντική άθικτη συσκευασία.
Έξοδα αποστολής: η επιστροφή για τις συγκεκριμένες περιπτώσεις γίνεται με επιβάρυνση της Εταιρείας, με βασική προϋπόθεση ότι έχει προηγηθεί επικοινωνία σας με το Τμήμα Εξυπηρέτησης Πελατών, προκειμένου εν συνεχεία και να σας αποστείλουμε το ορθό προϊόν.
Φόρμα Επιστροφής: Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε και να μας αποστείλετε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.

Β. Επιστροφές ελαττωματικών προϊόντων.
Σε περίπτωση που διαπιστωθεί ότι το είδος φέρει κατασκευαστικό ελάττωμα, εφόσον αυτό βεβαιωθεί από τον εξουσιοδοτημένο επισκευαστή που παρέχει την εγγύηση καλής λειτουργίας ή σε περίπτωση που η ίδια η Εταιρεία παρέχει απευθείας την εγγύηση καλής λειτουργίας ισχύουν τα ακόλουθα:
Ο πελάτης υποχρεούται κατά την παραλαβή, να αποσυσκευάσει και να ελέγξει τα προϊόντα για να επιβεβαιώσει την ανυπαρξία εξωτερικών, αισθητικών ελαττωμάτων, και στην περίπτωση που υπάρχουν δικαιούται να αποκρούσει την παραλαβή του είδους και να το επιστρέψει στον διανομέα άλλως να αναγγείλει την ύπαρξη αισθητικών ελαττωμάτων σε προθεσμία επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παραλαβή του ελλαττωματικού είδους. Σε περίπτωση παρόδου της προθεσμίας αυτής χάνει κάθε δικαίωμα επιστροφής και θεωρείται ότι το αισθητικό ελάττωμα προκλήθηκε μετά την παράδοση.
Σε περίπτωση έγκαιρης δήλωσης, η Εταιρεία υποχρεούται σε σύντομο χρόνο να προβεί σε αντικατάσταση του είδους αυτού με άλλο, χωρίς το εξωτερικό, αισθητικό ελάττωμα. Εάν το προϊόν δεν είναι πλέον διαθέσιμο, η εταιρεία υποχρεούται να επιστρέψει στον πελάτη, την αξία του προϊόντος και το κότσος μεταφοράς.
Σε περίπτωση ανεπιφύλακτης παραλαβής του είδους θεωρείται ότι αυτό παραδόθηκε σε άριστη εξωτερική κατάσταση χωρίς αισθητικά ελαττώματα.
Εγγύηση επισκευής ή αντικατάστασης, παρέχεται για περιορισμένο χρονικό διάστημα που αναγράφεται στα αναλυτικά χαρακτηριστικά του προϊόντος. Μετά το πέρας της περιόδου αυτής, επισκευή η αντικατάσταση των προϊόντων είναι δυνατή με επιπλέον χρέωση κατόπιν συμφωνίας με τον πελάτη.
Για όλες τις περιπτώσεις η επιστροφή του προς αντικατάσταση προϊόντος θα πρέπει να γίνεται μαζί με όλα τα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. ΔΑΤ, Απ. Λιανικής κ.ο.κ) και πλήρη και άθικτη τη συσκευασία του, εντός προθεσμίας επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοσή του στον πελάτη διαφορετικά το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί άνευ ετέρου τινός την παραλαβή τους.

Η επιστροφή των προϊόντων θα πραγματοποιείται είτε μέσω courier, ή στο κατάστημα της Εταιρείας. Στις περιπτώσεις επιστροφής μέσω courier, o πελάτης βαρύνεται με τα έξοδα της αποστολής προς την Εταιρεία και η Εταιρεία βαρύνεται με τα έξοδα αποστολής του αντικατασταθέντος ή επισκευασμένου προϊόντος.
Μετά την επιστροφή των προϊόντων γίνεται έλεγχος του ελαττώματος που αναφέρεται από τον πελάτη και στην συνέχεια επικοινωνία μαζί του για ενημέρωσή του σχετικά με τα αποτελέσματα του ελέγχου.
Κατά την επιστροφή των προϊόντων, σε περίπτωση κατασκευαστικού ελαττώματος ή έλλειψης εγγράφως συμφωνημένης ιδιότητας και αναλόγως της περίπτωσης, θα πραγματοποιείται επισκευή, ή αντικατάσταση, άλλως ακύρωση της συναλλαγής εφόσον ο πελάτης αποκρούει νομίμως τα δύο προηγούμενα,  αν δηλαδή δεν είναι δυνατή η επισκευή του προϊόντος σε εύλογο χρόνο και δεν μπορεί να βρεθεί από την Εταιρεία άλλο προϊόν αντίστοιχων ή καλύτερων χαρακτηριστικών ή αντίστοιχης αξίας για την αντικατάσταση, οπότε, υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί τα προϊόντα από την Εταιρεία, σε περίπτωση ακύρωσης, η επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη θα γίνεται τον ίδιο τρόπο που έγινε και η πληρωμή τους με επιμέλεια της Εταιρείας.
Αν η πληρωμή είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία μας υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα "παραλαβή από το κατάστημα", θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα της Εταιρείας.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα προς τον πελάτη ή κατάθεση σε λογαριασμό που υποδεικνύει ο ίδιος και είναι δικαιούχος.
Η επιστροφή των χρημάτων θα γίνεται εντός δεκατεσσάρων (14) ημερών από την παραλαβή του προϊόντος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί άνευ ετέρου τινός την παραλαβή τους.
Φόρμα Επιστροφής: Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.

Γ. Επιστροφές προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA):
Έκτος από τα οριζόμενα ως ανωτέρω στο νόμο δικαιώματα, για ορισμένα προϊόντα προβλέπεται η  δυνατότητα εμπορικής αντικατάστασης λόγω DOA (αφορά Αντικατάσταση προϊόντος με Τεχνικό Πρόβλημα κατά την παράδοση Dead-On-Arrival).
Η επιστροφή των προϊόντων, τα οποία θεωρούνται ελαττωματικά κατά την παράδοση (DOA) θα γίνεται αποδεκτή εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών από την παράδοση τους στον πελάτη, κατόπιν υποβολής αιτήματος μέσω της ηλεκτρονικής φόρμας. Ταυτόχρονα, θα πρέπει το προϊόν να μην είναι κατεστραμμένο και να έχει όλα τα πρωτότυπα έγγραφα τα οποία το συνόδευαν (π.χ. Δ.Α.Τ., Απόδειξη Λιανικής Πώλησης κοκ) και πλήρη και άθικτη τη συσκευασία του. διαφορετικά το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί άνευ ετέρου τινός την παραλαβή τους.
Στις περιπτώσεις αυτές ισχύουν τα ακόλουθα:
Η επιστροφή ελαττωματικού προϊόντος μπορεί να γίνει είτε από τον ίδιο τον πελάτη στο κατάστημα που διατηρεί η Εταιρεία, είτε με αποστολή του, τα έξοδα της οποίας επιβαρύνουν την Εταιρεία, με μέσα της απολύτου επιλογής της. Η διαπίστωση του κατασκευαστικού ελαττώματος γίνεται πάντα με τεχνικό έλεγχο της συσκευής.
Σε περίπτωση επιστροφής των προϊόντων (DOA), και υπό την προϋπόθεση ότι θα έχουν προηγουμένως παραληφθεί και ελεγχθεί αυτά από την Εταιρεία, θα γίνεται αντικατάσταση του είδους με όμοια συσκευή (κατάστασης και χαρακτηριστικών, κλπ). Τα έξοδα αποστολής τόσο για την επιστροφή των προϊόντων όσο και για την επαναπροώθηση στον πελάτη του αντικατεστημένου προϊόντος βαρύνουν την Εταιρεία.
Άλλως σε περίπτωση που ο πελάτης αποκρούει βάσει του νόμου την αντικατάσταση, θα πραγματοποιείται επιστροφή των χρημάτων στον πελάτη, με τον τρόπο που αυτός κατέβαλε το τίμημα της αγοράς (δηλαδή με επιστροφή μετρητών σε περίπτωση που η αγορά είχε εξοφληθεί μετρητοίς, με ακύρωση χρέωσης χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας σε περίπτωση αγοράς με χρέωση χρεωστικής/πιστωτικής κάρτας κ.ο.κ.) με επιμέλεια της Εταιρείας.
Αν η πληρωμή είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής.
Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα προς τον πελάτη ή κατάθεση σε λογαριασμό που υποδεικνύει ο ίδιος και είναι δικαιούχος.
Σε περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα» θα γίνεται με επιστροφή των χρημάτων του σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
Η επιστροφή θα γίνεται το αργότερο εντός επτά (7) ημερολογιακών ημερών τόσο του προϊόντος όσο και του τιμήματος.
Σε περίπτωση που τα προϊόντα επιστραφούν κατεστραμμένα ή ελλιπή το Ηλεκτρονικό κατάστημα έχει το δικαίωμα να αρνηθεί άνευ ετέρου τινός την παραλαβή τους
Στην περίπτωση λευκών συσκευών και των κλιματιστικών μηχανημάτων, απαιτείται να έχει προηγηθεί επίσκεψη του τεχνικού του εξουσιοδοτημένου συνεργείου της προμηθεύτριας Εταιρείας και έγγραφη βεβαίωση περί της διάγνωσης της βλάβης της συσκευής, έτσι ώστε να θεωρηθεί ότι το προϊόν ήταν ελαττωματικό κατά την παράδοση (DOA).
Φόρμα Επιστροφής: Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ.

Δ.  Επιστροφή μη ελαττωματικών προϊόντων - Δικαίωμα αναιτιολόγητης υπαναχώρησης από τον πελάτη.
Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς, και όπως ορίζεται με το άρθρο 3β παρ. 1 περ. η σε συνδυασμό με το άρθρο 3 ε παρ. 2 περ. β του ν. 2251/1994 για την προστασία των καταναλωτών.
  1. Ο πελάτης έχει το δικαίωμα να υπαναχωρήσει από την σύμβαση αγοράς μέσα σε χρονικό διάστημα δεκατεσσάρων (14) ημερολογιακών ημερών από την ημερομηνία σύναψης της σύμβασης παροχής υπηρεσιών (όταν πρόκειται για τέτοια σύμβαση), ή από την παράδοση (όταν πρόκειται για προϊόντα) και μάλιστα όταν είναι πολλά προϊόντα στην ίδια παραγγελία από την παράδοση και του τελευταίου, ενώ όταν υπάρχει υποχρέωση παράδοσης προϊόντων σε τακτά διαστήματα από την παράδοση του πρώτου.
  2. Η υπαναχώρηση αυτή είναι αναιτιολόγητη και χωρίς καμία επιβάρυνση για τον πελάτη, και αν το είδος έχει ήδη παραδοθεί ο πελάτης οφείλει να επιστρέψει το προϊόν αμεταχείριστο, ακριβώς στην κατάσταση που το παρέλαβε, με το σύνολο των εξαρτημάτων του, των εντύπων που το συνοδεύουν και την συσκευασία του σε άριστη κατάσταση. Η επιστροφή του είδους γίνεται δεκτή, μόνον εφόσον πρώτα ο αγοραστής έχει εξοφλήσει κάθε ποσό που επιβαρύνθηκε η εταιρία για την αποστολή του είδους σε αυτόν και τα έξοδα αποστολής για την επιστροφή του είδους.  Η επιστροφή γίνεται με την επίδειξη της απόδειξης και επιστρέφεται η συνολική αξία του προϊόντος στον πελάτη με την προϋπόθεση το προϊόν να είναι σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία είτε με ταινία ασφαλείας είτε με ζελατίνη ασφαλείας και το ίδιο το προϊόν να μην έχει χρησιμοποιηθεί. Υπαναχώρηση δεν νοείται σε περίπτωση που ο πελάτης έχει χρησιμοποιήσει ή ενεργοποιήσει το είδος έστω και μια φορά οπότε το προϊόν θεωρείται πλέον μεταχειρισμένο.
  3. Η δήλωση υπαναχώρησης ασκείται εγγράφως στο φυσικό κατάστημα ή και ηλεκτρονικά. Προκειμένου να επιστρέψετε ένα προϊόν για την εν λόγω περίπτωση, θα πρέπει να συμπληρώστε τη σχετική «Φόρμα Επιστροφής» πατώντας εδώ. Η Εταιρεία είναι υποχρεωμένη να αποστείλει επιβεβαίωση της παραλαβής δήλωσης υπαναχώρησης μόλις αυτή περιέλθει σε αυτήν.
  4. Κατόπιν της δήλωσης υπαναχώρησης, η Εταιρεία υποχρεούται να αποδώσει το τίμημα που εισέπραξε το πολύ μέσα σε δεκατέσσερις (14) μέρες από την παραλαβή των προϊόντων.
  5. Αν η πληρωμή είχε γίνει από εσάς με την χρήση Πιστωτικής ή Χρεωστικής κάρτας, η Εταιρεία υποχρεούται να ενημερώσει την Τράπεζα για την ακύρωση της συναλλαγής και η Τράπεζα θα προχωρήσει σύμφωνα με τους όρους που προβλέπονται από τη σύμβαση που έχει υπογραφεί μεταξύ του πελάτη (εσείς) και της Τράπεζας του. Η Εταιρεία μετά από την ενημέρωση αυτή δεν φέρει καμία ευθύνη για την υλοποίηση των όρων της προαναφερθείσας σύμβασης μεταξύ του πελάτη και της Τράπεζας καθώς και για τον χρόνο και τρόπο εκτέλεσης του αντιλογισμού της εν’ λόγω συναλλαγής. Στην περίπτωση πληρωμής με μετρητά, εάν ο πελάτης είχε επιλέξει την δυνατότητα «παραλαβή από το κατάστημα», η επιστροφή του τιμήματος θα γίνεται με επιστροφή του ποσού σε αυτόν από το κατάστημα στο οποίο πραγματοποίησε την παραλαβή του προϊόντος.
  6. Σε περίπτωση πληρωμής με τραπεζικό έμβασμα ή με αντικαταβολή, θα πραγματοποιείται αντίστροφο τραπεζικό έμβασμα προς τον πελάτη ή κατάθεση σε λογαριασμό που υποδεικνύει ο ίδιος και είναι δικαιούχος.
  7. Η Εταιρεία δικαιούται να αποκρούσει την δήλωση υπαναχώρησης αν το είδος δεν προσφέρεται προς επιστροφή νομίμως και προσηκόντως, δηλαδή στην κατάσταση που παραδόθηκε σφραγισμένο στην αρχική του συσκευασία είτε με ταινία ασφαλείας είτε με ζελατίνη και όχι μεταχειρισμένο.
Εξαιρέσεις από την υπαναχώρηση
ΔΕΝ χωρεί υπαναχώρηση σε:
  Συμβάσεις υπηρεσιών μετά την πλήρη παροχή της υπηρεσίας, εάν η εκτέλεση άρχισε με την προηγούμενη ρητή συγκατάθεση του πελάτη και με την εκ μέρους του αναγνώριση ότι θα απωλέσει το δικαίωμα του υπαναχώρησης μόλις η σύμβαση εκτελεσθεί πλήρως από τον προμηθευτή
  Προϊόντα τα οποία δεν είναι κατάλληλα προς επιστροφή, για λόγους προστασίας της υγείας ή για λόγους υγιεινής, και τα οποία έχουν αποσφραγιστεί μετά την παράδοση, όπως τα είδη προσωπικής φροντίδας ή είδη που έχουν στενή επαφή με το ανθρώπινο σώμα ( όπως ενδεικτικά και όχι περιοριστικά, ακουστικά, αποτριχωτικές μηχανές, ξυριστικές - κοπτικές - κουρευτικές μηχανές, βούρτσες, οδοντόβουρτσες και θερμόμετρα κ.α.).
  Συμβάσεις κατά τις οποίες ο καταναλωτής έχει ζητήσει ειδικά επίσκεψη από τον προμηθευτή με σκοπό να πραγματοποιήσει επείγουσες επιδιορθώσεις ή την εκτέλεση εργασιών συντήρησης. Εάν, στην περίπτωση τέτοιας επίσκεψης, ο προμηθευτής παράσχει υπηρεσίες επιπλέον εκείνων που ζητήθηκαν συγκεκριμένα από τον καταναλωτή ή αγαθά πέρα από τα ανταλλακτικά που χρησιμοποιήθηκαν υποχρεωτικά κατά την εκτέλεση εργασιών συντήρησης ή κατά τις επιδιορθώσεις, το δικαίωμα υπαναχώρησης εφαρμόζεται στις εν λόγω πρόσθετες υπηρεσίες ή αγαθά.
  Πώληση σφραγισμένων ηχητικών εγγραφών ή σφραγισμένων εγγραφών βίντεο ή σφραγισμένου λογισμικού για υπολογιστές, που αποσφραγίστηκαν μετά την παράδοση.
  Προμήθεια αγαθών που κατασκευάζονται σύμφωνα με τις προδιαγραφές του καταναλωτή ή σαφώς εξατομικευμένων.
  Προϊόντα που έχουν αγοραστεί με τιμολόγιο για επαγγελματική χρήση από φυσικά ή νομικά πρόσωπα.

Ασφαλή προϊόντα - Όροι εγγύησης
Τα διατιθέμενα από την ΕΤΑΙΡΕΙΑ προϊόντα είναι προϊόντα διαρκείας τα οποία φέρουν κάθε απαραίτητη πιστοποίηση ασφαλούς λειτουργίας. Τα προϊόντα συνοδεύονται από γραπτές οδηγίες χρήσης (πλην των απλών στη χρήση προϊόντων) και από γραπτή εγγύηση καλής λειτουργίας εύλογης διάρκειας, στην ελληνική γλώσσα, όπου αυτό προβλέπεται υποχρεωτικά από τη νομοθεσία. Το έντυπο της εγγύησης, εφόσον παρέχεται, περιλαμβάνει πάντοτε την επωνυμία και τη διεύθυνση του εγγυητή, το προϊόν στο οποίο αναφέρεται η εγγύηση, το ακριβές περιεχόμενό της, τη διάρκειά της, την τοπική έκταση ισχύος της, καθώς και τα δικαιώματα που παρέχει το εφαρμοστέο δίκαιο. Η εγγύηση της συσκευής έχει διάρκεια σύμφωνα με το κατασκευαστή από την ημερομηνία αγοράς της και επιτρέπει τη δωρεάν αποκατάσταση του προβλήματος, εφ’ όσον πληρούνται οι παρακάτω όροι:
  • Να υπάρχει η εγγύηση της αντιπροσωπείας και η απόδειξη αγοράς συσκευής.
  • Να μην έχουν αλλοιωθεί τα σταθερά στοιχεία της συσκευής (Σειριακός Αριθμός - Serial No.)
  • Να μην εξαιρείται η βλάβη με βάση το έντυπο της εγγύησης του κατασκευαστή.

Ηλεκτρονική επίλυση διαφορών
Ο καταναλωτής έχει το δικαίωμα να χρησιμοποιήσει την πλατφόρμα της Ηλεκτρονικής Επίλυσης Διαφορών για την απευθείας επίλυση οποιαδήποτε διαφοράς έχει με τον έμπορο από τον οποίο έχει προμηθευτεί κάποιο αγαθό ή υπηρεσία μέσω διαδικτύου.

Για περισσότερες πληροφορίες είμαστε πάντα στη διάθεση σας είτε μέσω τηλεφώνου στο 2521047700, είτε μέσω e-mail στο support@deltastores.gr